Kesällä tuntuu hyvältä tehdä pieniä muutoksia, ja itseäni nyt kiehtoo saada hiuksiin uusi leikkaus. Olen selaillut kesän 2015 hiusmalleja, ja olen löytänyt joitain hyviä. Ainakin hieman lyhyemmäksi leikkautan, tuntuu viileältäkin sitten jos vaikka saataisiin helteitä.

Olen myös ajatellut luopua hiusten värjäämisestä, ja kasvattaa raitojen avulla oman luonnollisen värin takaisin! Tuntuu hurjalta, kun en ole ainakaan kymmeneen vuoteen omaa väriä päässäni pitänyt. Myös kiinnostaa hiusten shampooton peseminen, oletteko kuulleet siitä? Vähän outoa minulta, kun yleensä olen ihan mainosten uhri ja jos vaikka shampoo lupaa sata kertaa paksummat ja tuuheammat hiukset, olen ihan täpinöissäni. Mutta mitä olen asiasta lukenut, voisi se olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu sillä olen kyllästynyt hiusteni valjuun laatuun!

Että sellaista.

 

P,S, Täydelliset kesähiukset, vai kieltääkö joku?

ndice.jpg